Zaključak o odobravanju TZPđP korištenja javnih površina za potrebe organizacije
Srijeda, 8. svibnja 2013.
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine", broj 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12. i 19/13.- pročišćeni tekst) i članka 42. stavka 4. Statuta Grada Đurđevca ("Službene novine Grada Đurđevca", broj 3/09. i 1/13.) gradonačelnik Grada Đurđevca, 17. travnja 2013. godine, donio je
ZAKLJUČAK
o odobravanju Turističkoj zajednici Područja đurđevačke Podravine
korištenja javnih površina za potrebe organizacije
proslave Dana Grada Đurđevca „Đurđevo v Đurđevcu 2013.“
I.
Turističkoj zajednici Područja đurđevačke Podravine (u daljnjem tekstu: Turistička zajednica), odobrava se korištenje javnih površina na Trgu svetog Jurja u Đurđevcu za potrebe organizacije proslave Dana Grada Đurđevca „Đurđevo v Đurđevcu 2013.“, u razdoblju od 19. – 28. travnja 2013. godine.
Predmetne površine Turistička zajednica dat će u zakup zainteresiranim pravnim i fizičkim osobama, a sredstva ostvarena zakupom koristit će se za potrebe organizacije proslave Dana Grada Đurđevca „Đurđevo v Đurđevcu 2013.“
KLASA: 610-02/13-01/04
UR.BROJ: 2137/03-01-02/03-13-1
Đurđevac, 17. travnja 2013.
GRADONAČELNIK
Slavko Gračan, ing. građ.