O osobnom marketingu Đurđevčane poučila mr.sc.Martina Ferenčić
Subota, 3. ožujka 2012.
U suvremenom, modernom svijetu ubrzanog životnog ritma ponekad je teško ostvariti vlastite životne ciljeve. Kako u profesionalnom smislu, tako i osobne ciljeve pojedinca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga možemo si olakšati postizanje zacrtanih ciljeva, rekla je uvodno na sinoćnjem predavanju mr. sc.Martina Ferenčić, magistra ekonomskih znanosti s područjem interesa i iskustvom u Marketingu i posjetitelje u Gradskoj knjižnici poučila kako stvoriti brand "JA" i kreirati strategiju za njega. Iz vrlo interesantnog predavanja mr.Ferenčić izdvajamo „Savjete za uspješno brandiranje samog sebe: Stekni iskustvo i bilježi svoja ostvarenja Osim redovnog posla traži nove, izazovne zadatke u kojima možeš steći nova znanja i vještine. Razmisli o honorarnom poslu i konzalting. Volontiraj kako bi stekao iskustvo. Studenti trebaju tražiti što više odrađivanja prakse. Obrazuj se Dodatno obrazovanje ti može pomoći. Promoviraj se Možeš imati nevjerojatan životopis, ali ako nitko ne zna za tebe nisi ništa napravio. Napravi kvalitetan životopis, napravi osobnu web stranicu ili profil na LinkedIn, drži svoje nadređene informiranima o svim svojim postignućima i napredcima. Postani stručnjak Piši i objavljuj stručne članke, sudjeluj na stručnim konferencijama. Gradi odnose Ništa nije toliko moćno u marketingu kao propaganda žamora ili propaganda od usta do usta, odnosno u ovom slučaju što će drugi reći o tebi. Pažljivo gradi svoju društvenu mrežu – prijatelji, kolege, kupci, klijenti, bivši šefovi ...