Potvrda HŽ-a da Željeznički kolodvor u Đurđevcu ostaje


Četvrtak, 12. travnja 2012.

Racionalizacija i reorganizacija u HŽ izravno je dotakla i željeznički kolodvor u Đurđevcu. Đurđevačko gospodarstvo na koljenima nema jednostavno više što tovariti u željezničke vagone i startus teretnog željezničkog kolodvora mora pričekati bolja gospodarska vremena, odnosno ukinut će se.       Da se to ne bi proširilo i na putnički željeznički kolodvor, koji bi se po logici reorganizacije mogao pretvoriti samo u stajalište, prvo se digla županijske vijećnice Verice Rupčić. Da se to ne dogodi, na posljednjoj sjednici Županijske skupštine za to je ishodila i potporu županijskih skupštinara. Regiranja na takvu mogućnost su se potoma nastavila u lokalnom tjedniku, zatim na Gradskom đurđevačkom vijeću, na ulici i na privatnim forumima. Razbuktano nezadovoljstvo zbog takve mogućnosti smirivao je gradonačelnik Slavko Gračan, koji, kako je rekao, nije dobio papir HŽ u kojem bi bilo razvidno da Đurđevac postaje samo stajalište, odnosno da mu se ukida status kolodvora. Gračan je, kaže, na temelju papira HŽ koje je dobio, bio čvrsto uvjeren da neće doći do ukidanja željezničkog kolodvora u Gradu Picoka, međutim razumio je Đurđevčane da je nakon gubljenja niza ustanova priča o kolodvoru izazvala sasvim opravdani revolt javnosti i lokalne politike. Definitivno u niti jednom projektu nije bilo govora o tome da bi se ukinuo kolodvor u Đurđevcu. Kolodvor ostaje, budite bez brige. I dalje ćemo putovati vlakom kao što smo i prije i do sada putovali, kazao je Gračan i dodao da se u ovom trenutku radi samo o ukidanju teretnog dijela prometa. Prestanak te vrste utovara nameće se stoga što takvih tereta sada u Đurđevcu jednostavno nema. No dodaje, lokalna vlast čini sve da nakon modernizacije pruge i kolodvora HŽ tamo zadrži i teretni promet, zaključio je Gračan za Radio Koprivnicu. Svoju izjavu je temeljio i na „papiru“ koji je došao iz HŽ.