Promocija Đurđevca u Bruxellesu
Ponedjeljak, 12. listopada 2009.

Uloga Mreže europskih destinacija turističke izvrsnosti u razvoju održivog turizma i brandiranje bile su glavne teme sastanka predstavnika gradova nositelja te prestižne titule, održanom u Bruxellesu. Đurđevac je predstavljala stručna voditeljica gradske Turističke zajednice Elizabeta Milanović. - Vrijeme klasičnog oglašavanja i pozivanja turista čini se da je za nama, jer promidžbu i prezentaciju destinacija treba više oslanjati na mreže koje su dostupne cijelom svijetu, kao što su Facebook, Twitter, Trip adviser, Wikipedia, You Tube i druge. Današnji turist trebaju što brže dobiti što kvalitetnu informaciju, rekla je Elizabeta Milanović nakon povratka iz Bruxellessa i naglasila da je Đurđevac u tome na dobrom putu, jer je svoje potencijale već pokazao na internetu. Sudeći po pokazanom interesu za đurđevački turistički brand i poznavanju Legende o Picokima među članicama EDEN-a, Đurđevac je već lani ostavio dobar dojam na sličnom sastanku u Bordeauxu, rekla je Elizabeta Milanović i naglasila da on ni ove godine nije izostao. Zamjetan interes za Đurđevac, njegovu Legendu o Picokima i naivno slikarstvo te ljepotu prirode Podravine iskazali su turistički djelatnici Belgije, Norveške, Malte, Irske, Mađarske, Cipra i Estonije. Sastanak u Bruxellessu se održavao u vrijeme Europskih turističkih dana, na kojima su po prvi puta imenovani i ambasadori EDEN-a. Za hrvatsku ambasadoricu je imenovana novinarka Hrvatskoga radija Lidija Komes. Izvor: Radio Koprivnica