Ove godine Đurđevac s hrvatskim EDEN-destinacijama u zajedničkoj promidžbi


Subota, 3. ožujka 2012.

U Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice okupili su se predstavnici svih pet hrvatskih EDEN- destinacija, kako bi zajednički isplanirali ovogodišnje promidžbene aktivnosti u zemlji i inozemstvu.Uz predstavnike Martina na Muri, pustare Višnjice, NP Sjeverni Velebit, i Grada Nina, Grad Đurđevac su na sastanku predstavljali predsjednik TZP đurđevačke Podravine, gradonačelnik Slavko Gračan i Mario Fuček iz TZ. Budući da je promidžbene aktivnosti HTZ-a prijavila EU komisiji, ova se za zajedničko predstavljanje hrvatskih EDEN-ovaca iskazala s 50.000 eura.    -HTZ je u suradnji s predstavništvima EDEN destinacija osmislila i realizirala zajedničke promidžbene materijale, koji su otisnuti na tisuću B1 plakata, 10.000 preklopnih letaka na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku, te 3.000 kopija promo- filmova. Dio tih promo-materijala će koristiti HTZ zajedno u našim turističkim predstavništvima za nastupe na sajmovima u zemlji i inozemstvu, dio će biti prosljeđen tour operatorima i ostalim zainteresiranim subjektima, dok su dio dobili EDEN predstavnici za vlastitu promidžbu. Letci će biti distribuirani na turističkim sajmovima u Munchenu, Beogradu, Budimpešti, Berlinu, Parizu, Gothenburgu, Varšavi, Zagreb Crotouru, Poznanu, Londonu i  Leipzigu, rekao je S.Gračana nakon povratka iz Zagreba i dodao da je uz to dogovoren i zajednički nastup EDEN destinacija na CROTOURU u Zagrebu, koji će se održati u mjesecu svibnju. -Važno je istači da je dogovoren i dolazak stranih novinara koji djeluju u specijaliziranim turističkim časopisima, koji će nas posjetiti najvjerojatnije za vrijeme Picokijade, rekao je M.Fuček zadovoljan na koji je način na kraju susreta svaka od destinacija promovirala svoje turističke "adute" novinarki Hrvatskog radija i ambasadorici EDEN-a, Lidiji Komes.