Sloga – podravska trgovina svijetla točka županijskog gospodarstva


Utorak, 10. kolovoza 2010.

Da je podizanje kvalitete usluge na viši nivo, proširenje asortimana uz cijene koje su prihvatljive i onima s manje novaca, proširenje prostora i promjena imidža, bila dobra poslovna odluka vlasnika Sloge–podravske trgovine, potvrđuju i pozitivni poslovni rezultati koji prošlu i ovu godinu prate ovaj podravski trgovački lanac. Oni ga izdvajaju, ne samo iz trgovačke branše, nego i cjelokupnog županijskog gospodarstva.     U vrijeme kad je većina malih trgovina poklekla pod naletima velikih trgovačkih lanaca i padom kupovne moći potrošača, a gospodarstvo pod teretom gospodarske krize, zatvara pogone i otpušta radnike,  Sloga –podravska trgovina otvara nove prodajne prostore, proširuje i osuvremenjuje postojeće, radnim vremenom se prilagođava kupcima i što je najvažnije time povećava i prihod, ali i broj zaposlenih. –Točno je da smo povećali prihod za devet posto, a broj zaposlenih za 20 posto, što je moguće samo povećanjem kvalitete usluga. To nisu floskule, svi djelatnici Sloge-podravske trgovine tako žive i tako rade, a u to se mogu svakodnevno uvjeriti naši kupci. S povećanjem kvalitete raste i broj zaposlenih. Mi imamo pretežno žensku radnu snagu, koju prate i češći odlasci na bolovanja. To naši kupci ne smiju osjetiti, a to je onda rezultat povećanja novoga zapošljavanja, ističe direktor Valent Vrhovski zadovoljan što da se Sloga-podravska trgovina ipak može pohvaliti da je sa 70-tak novih radnika rekorder po zapošljavanju na području naše Županije. –Volio bih da poslovnu logiku vlasnika Sloge-podravske trgovine, slijede i druge naše tvrtke, jer bi možda lakše i brže prevladale gospodarsku krizu koja ih pritišće, rekao je gradonačelnik Gračan, osobito zadovoljan suradnjom s Upravom ovoga podravskog trgovačkog lanca koji se proširio Podravinom.