Naplata parkiranja
Utorak, 3. travnja 2007.
Prijedlog odluke o organizaciji naplate parkiranja na javnim parkiralištima u Đurđevcu pušten je s Gradskog poglavarstva i sad čeka da ga uhvate, protresu i puste u đurđevačku prometnu svakidašnjicu i gradski vijećnici. Zasad još nedovoljno pripremljen prijedlog sigurno ni vijećnici neće odmah pustiti i prepustiti koncesionaru da se bori s nedovoljno parkirališta, ali i s nenaviklim stanovništvom na novu obavezu i namet pa je prve prijepore izazvao i među poglavarstvenicima. Koncesionar - Na to neće dobro reagirati ni domaći, a ni stanovnici općina koji dolaze k nama pa se bojim da ne izazovemo suprotni učinak, da parkirališna mjesta s naplatom ostanu prazna - pokušao je odgoditi donošenje odluka haesesovac Josip Tomica i u sve umiješao parlamentarne izbore, kad se upitao treba li u izbornoj godini uopće ići s takvom odlukom. O uvođenju naplate parkiranja u Đurđevcu već se dugo priča, no sad se već s uobličenim prijedlogom došlo na Poglavarstvo. Iako se još točno ne zna gdje će parkirati stanari stambenih zgrada u središtu, zaposleni u ustanovama i tvrtkama, a da ne zauzmu svih 320 parkirališnih mjesta na javnim površinama, poglavarstvenici su doznali da bi se naplata povjerila koncesionaru, da bi se po dvije kune po satu naplaćivalo radnim danom od 7 do 16 sati, subotom do 13, a nedjeljom i praznikom te obaveze ne bi bilo. Više reda - Naplata bi uvela i više reda na parkirališta. Ne bi se događalo da se auto parkira i po sedam sati karta se u kafiću ili ode na posao u Koprivnicu - kazao je gradonačelnik Mladen Roštan. Prema prvim procjenama, obrazložio je, Đurđevac zbog toga što nema naplate parkiranja gubi otprilike pola milijuna kuna na godinu, a od tog novca najmanje bi 150.000 kuna svake godine mogao uložiti u nova parkirališta, a i zaposliti nove ljude. Odluka je ipak na Gradskome vijeću. (vecernji-list.hr)