Škola za život: 300 učitelja razredne nastave na stručnom skupu u Osnovnoj školi Đurđevac


Srijeda, 4. rujan 2019.

U Osnovnoj školi Đurđevac danas je održan Stručni skup za učitelje razredne nastave pod nazivom Škola za život.

Na skupu je sudjelovalo oko 300 učitelja razredne nastave iz cijele županije, a dobrodošlicu u Đurđevac i na skup poželio im je im je ravnatelj škole Danijel Domišljanović.

-Ponosan sam što se skup održava baš u našoj školi za koju možemo reći da je potpuno nova jer je od kad je Grad Đurđevac preuzeo osnivačka prva u našu školu uloženo 10 mil. kuna. Završen je projekt energetske obnove zgrade matične škole i zgrade Odjela za djecu s teškoćama, obnovljeni su sanitarni čvorovi, nadograđen je novi prostor s knjižnicom, multimedijalnom dvoranom i tri nova kabineta upravo iznad ove dvorane čime je omogućena jednosmjerna nastava, a u izradi su i projekti energetske obnove za područne škole i projekt modernizacije školske kuhinje. Nova škola kreće u ovu školsku godinu i s novim imenom, imenom našega grada, Osnovna škola Đurđevac- rekao je ravnatelj.

-Osim u materijalne uvjete vrlo je važno ulagati i u edukaciju i stručno osposobljavanje učitelja, jer oni su, možemo reći i najbitnija karika u sustavu obrazovanja jer naše najmlađe stanovnike obrazuju i rade s njima ne samo na usvajanju znanja već ih oni pripremaju za život te ih usmjeravaju prema daljnjem izboru srednje škole, fakulteta i zanimanja. U našoj školi smo osigurali svim zainteresiranim učiteljima da polaze neograničen broj edukacija, jer je nama cilj da naši učitelji steknu dodatne kompetencije i znanja za rad s učenicima. Učitelji su prepoznali ovu priliku te redovno polaze stručne skupove i upisuju se na edukacije. Naša škola je škola budućnosti i vjerujem jedna od najboljih škola po standardu u Hrvatskoj- rekao je gradonačelnik Hrvoje Janči te je sve okupljene pozvao da nakon skupa posjete Hrvatsku Saharu, izložbu Dalija u Muzeju i uživaju u posjetu Đurđevcu.

Predavači na skupu su bili Rosana Štroninger, Igor Rukljač i Dorote Buntak.