Udruga SUMA: Mladi preuzimaju digitalnu komunikaciju u svojim gradovima


Utorak, 30. rujna 2025.

U sklopu dvogodišnjeg EU projekta Digital Communication Makeover, koji provodi Udruga SUMA u partnerstvu s poljskom organizacijom Fundacja Coronat, održane su prve inicijalne radionice u Đurđevcu i Križevcima.

Radionice su okupile digitalne ambasadore, donositelje odluka i velik broj mladih iz Generacije Z, što posebno veseli organizatore jer upravo mladi predstavljaju novu snagu u razvoju suvremenih komunikacijskih kanala.

Cilj projekta je jačanje komunikacije između mladih i lokalnih vlasti putem digitalnih mreža, prvenstveno Instagrama i TikToka, koje mladi koriste svakodnevno i u kojima se osjećaju najkompetentnije. Upravo zato radionice imaju zadatak približiti predstavnike lokalnih zajednica mladima na način koji im je blizak i prirodan.

Na radionici održanoj u Gradskoj upravi Grada Đurđevca sudjelovale su i pročelnica Službe ureda gradonačelnika Jadranka Švaco te pročelnica Upravnog odjela za razvojne projekte Silvija Lukačin, koje su mladima detaljno predstavile različite načine i komunikacijske kanale preko kojih Grad informira i uključuje građane, objašnjavajući kako se prezentira rad gradskih službi, projekti i inicijative te kako lokalna zajednica može aktivno sudjelovati u odlučivanju.

Sljedeće inicijalne radionice održat će se u Ludbregu i Koprivničkom Ivancu, a organizatori ovim putem pozivaju mlade da im se priključe i aktivno sudjeluju u oblikovanju novih komunikacijskih kanala između generacija i institucija.

Projekt Digital Communication Makeover tako postaje most između mladih i lokalne vlasti, pokazujući kako digitalni alati mogu postati snažno sredstvo suradnje, dijaloga i pozitivnih promjena u zajednici.

Foto: Udruga SUMA